Reklamační řád

Bylo s vaší objednávkou něco v nepořádku?

Ze všeho nejdříve bych se chtěla jménem celého týmu omluvit za vzniklé komplikace.

Napište nám e-mail na info@byluci.cz. Do předmětu e-mailu prosím napište „Reklamace obj. č. číslo vaší objednávky“ a jako přílohy prosím vložte tento vyplněný formulář a detailní fotky vadných produktů.

Na váš e-mail odpovíme nejpozději následující pracovní den od přijetí vašeho e-mailu (pokud ne, napište nám prosím znovu, pravděpodobně nám váš e-mail zapadl a nevíme o něm). Sdělíme vám, zda vaši reklamaci považujeme za oprávněnou, či nikoliv, a případně se pokusíme ve spolupráci s vámi přijít na nejvhodnější možné řešení.

Prosíme, neodesílejte reklamovaný balík zpět k nám bez předchozí domluvy. V mnoha případech to vůbec není nutné a reklamaci můžeme vyřešit i na dálku. :-) V případě potřeby vás o zaslání balíku k nám požádáme. 

Ze zákona máme na vyřízení reklamace 30 dní od jejího přijetí, snažíme se ale proces zbytečně neprotahovat a vyřídit reklamaci do několika dnů. 

 

Upozorňujeme, že pokud objednávku vytvoříte špatně a my vám vše zašleme přesně podle objednávky (z naší strany tedy 100% správně), nemáte nárok na reklamaci. Objednávku před odesláním vždy pečlivě zkontrolujte.

 

A co dělat, když si nepřejete nic reklamovat, ale pouze zboží vrátit?

Ze zákona máte nárok na odstoupení od smlouvy do 14 dnů od doručení balíku v případě, že jste objednal/a  „hotové“ produkty – tedy roušky, které byly k dispozici skladem (zpravidla roušky typu Economy).

Na odstoupení od smlouvy nemáte ze zákona nárok v případě nákupu produktů upravených dle vašeho požadavku, tedy roušek šitých až na základě vaší objednávky a dle vašeho přání (zpravidla roušky typu Ergonomy a Ears-free).

 

Pokud si přejete od smlouvy odstoupit, informujte nás o tom prosím e-mailem. Do předmětu napište „Odstoupení od smlouvy, obj. č. číslo vaší objednávky" a jako přílohu prosím přiložte tento vyplněný formulář. Prosím, neodesílejte balík zpět k nám, dokud vám nepotvrdíme akceptaci odstoupení od smlouvy (občas si od smlouvy přeje odstoupit i zákazník, který na odstoupení nemá nárok, proto je lepší nejprve počkat, dokud se obě strany neshodnou). Na e-maily odpovídáme nejpozději druhý pracovní den od jejich přijetí, nemusíte se tedy bát, že bychom odpověď záměrně zdržovali.

Ze zákona máme jako prodejce právo počkat s vrácením platby až do doby, než bude vrácený balík doručen zpět k nám (resp. dokud neprokážete, že jste balík odeslal/a). Proto doporučujeme odeslat balík zpět na naši adresu co nejdříve po vzájemném potvrzení. 

 

 

TIP pro vás

Před odesláním si svou objednávku pečlivě promyslete a zkontrolujte! To platí dvojnásob, pokud plánujete platit kartou nebo pokud plánujete platit ihned po vytvoření objednávky. Ve chvíli, kdy je vaše objednávka již zaplacená, nárok na odstoupení od smlouvy vám zaniká (v případě, že objednáváte produkty upravené vám na míru).

Doporučujeme především:

 zkontrolovat, zda objednáváte vše, o co máte zájem (a že v objednávce nemáte nic navíc), včetně volitelných doplňků

 zkontrolovat, zda objednáváte správné množství

 pokud objednáváte i pro jiné osoby (kamarádka, maminka...), před dokončením objednávky se ujistit, zda tyto osoby opravdu o objednávané produkty stojí a nákup si nerozmyslely (zeptejte se klidně 3x :-) )

 zkontrolovat, zda objednáváte správný typ roušky (kromě názvu vám napoví také cena)

 zkontrolovat správnost zadaných údajů, hlavně těch kontaktních (e-mail a telefonní číslo), abychom vás mohli pravidelně informovat o stavu vaší objednávky